Spoštovani obiskovalec

Pred uporabo spletne trgovine vas vabimo, da pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. V kolikor se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.josera.si so skladni z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Uporabnik spletne trgovine www.josera.si postane vsaka fizična ali pravna oseba, ki se registrira kot nov član. Uredništvo spletne trgovine www.josera.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev uporabe.

Cene

Vse cene v spletni trgovini www.josera.si so navedene v € (evrih) ter vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Za veljavnost cen so potrebne tudi skladnosti plačila s spodaj navedenimi načini plačila ter pod splošnimi pogoji poslovanja. V primeru, da se cena artikla med obdelavo naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v takem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo sprejemljiva za ponudnika in kupca.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (2. korak nakupa).

Koraki nakupa

1. NAROČILO SPREJETO: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. NAROČILO POTRJENO: Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov, in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavni rok za naročeno blago zelo dolg in kupec ne želi čakati, lahko to sporoči ponudniku, ki bo artikle z dolgim dobavnim rokom odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa, po izbiri kupca, dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. BLAGO ODPREMLJENO: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, ter kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Popravljanje košarice – nakupa pred oddajo naročila

Pred končno oddajo naročila lahko kupec na vsakem koraku nakupa popravi ali zbriše svoje naročilo oziroma »košarico«. »Košarica« se nahaja na spletni strani zgoraj desno. S klikom na ikono za brisanje – »koš«, kupec lahko na vsakem koraku nakupa delno ali v celoti zbriše svoje naročilo. S klikom na košarico se kupcu pokaže vsebina njegove izbire za nakup. Količino lahko popravi s klikom poleg navedene količine na znak plus ali minus.

Dobavni rok

Ponudnik najkasneje v petih delovnih dneh od potrditve naročila blago zapakira, odpošlje, in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Elektronsko sporočilo vsebuje izpisek naročila, kjer so navedeni naročeni artikli in skupna cena ter telefonska številka in naslov elektronske pošte ponudnika za stike s kupci, na katerega se lahko kupec obrne v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z naročilom. Sporočilo vsebuje tudi informacije o politiki vračanja blaga.

V primeru, da blaga, ki ga kupec naroči, ni na zalogi, se ponudnik s kupcem dogovori o možnem dobavnem roku.

Dostava

Dostavo naročenega blaga vrši pogodbeni poslovni partner DPD. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Ponudnik ni odgovoren za morebitno prekoračitev roka dostave, katere vzrok nastane po ponudnikovi oddaji pošiljke v pogodbenemu dostavljalcu DPD. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je kupec navedel v naročilu. Stroški dostave znašajo 3,66 € , v znesek je že vštet DDV.

Dostopnost podatkov o naročilih in dostavi

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni v podatkovni bazi www.josera.si. Dosegljivi so tako v uporabniškem računu posameznega uporabnika kot tudi v podatkovni bazi podjetja Josera d.o.o.

Plačilo dostavljenega blaga

Blago se plača z gotovino po povzetju, in sicer pogodbenemu dostavljalcu DPD ob dostavi.

Varovanje podatkov in zasebnost

Registracija in vpis osebnih podatkov v spletno trgovino www.josera.si je nujen in potreben izključno samo za pravilno izvajanje storitev. Ponudnik se obvezuje, da bo kakršnekoli podatke, pridobljene preko spletne strani, uporabljal le za namen, za katerega so bili pridobljeni, in jih varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov(Ur. list RS št. 86/2004), ter jih ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z njimi. Ponudnik uporabnikovih podatkov ne bo uporabljal, če se uporabnik ne bo strinjal z načinom uporabe in spletne strani www.josera.si ne bo uporabljal. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih ponudnik hrani preko njihovega osebnega računa na portalu www.josera.si.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina www.josera.si, vsi podatki, slike artiklov in grafika, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja ponudnika. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti in jih brez njihove pisne privolitve prav tako ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati.

Odgovornosti

Ponudnik www.josera.si se trudi, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, velikost, dodatna oprema).

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec ima pravico, da v petnajstih dneh od prevzema blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči z dnem prevzema blaga. Šteje se, da je sporočilo o odstopu od pogodbe poslano pravočasno, če je poslano v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Vračilo prejetih vplačil mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se tudi šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini ter embalirano v originalni nepoškodovani embalaži vrniti ponudniku v petnajstih dneh po datumu pisnega sporočila podjetju, da od pogodbe odstopa. Blago kupec lahko vrne osebno ali po pošti na naslov podjetja Jozera d.o.o., Črnivec 31, 4243 Brezje.

Vračilu naj kupec obvezno priloži originalni račun in morebitno garancijo, ter vse certifikate, navodila, deklaracije in druge dokumente, ki so bili priloženi blagu. Zaradi zagotavljanja evidence se vračilo prejete kupnine izvede z nakazilom izključno na transakcijski račun kupca.